Samichlaus Versli und Sprüchli

Samichlaus Sprüchli und Versli für Kinder und Erwachsene

Vielerorts zieht in den nächsten Tagen der Samichlaus aus, um Kindern in der ganzen Schweiz einen Besuch abzustatten. Viele Kinder können es kaum erwarten, dass der mächtige und sagenumwobene Samichlaus vorbei kommt. Und doch ist dieses Erlebnis für viele Kinder auch mit ein wenig Angst verbunden. Was hat der Samichlaus dieses Jahr alles beobachtet? Was wird mir der Samichlaus sagen? Wird er vielleicht sogar schimpfen?

Samichlaus Sprüche und Versli

Traditionsgemäss sagen die Kinder ein Versli oder ein Sprüchli auf, um den Samichlaus zu erfreuen (oder zu beschwichtigen 🙂 ). Auf Leash.ch habe ich ein paar Sprüchli und Versli zusammengestellt, die Kinder auswendig lernen können. Dabei habe ich darauf geachtet, dass für alle Altersstufen etwas dabei ist.

ab 2 Jahren:

Samichlaus du liebe Maa,
darf ech au es Nüssli haa

 

Für es Versli ben ech no z’chli,
gäll Samichlaus, das lüchtet der i!

 

ab 3 – 4 Jahren:

Samichlaus wo chunsch du här?
Werum isch au din Sack so schwär?
Bisch de ganzi Wald düre gloffe?
Hesch vellecht s’Chreschtchendli troffe?
S’hett sicher gseit, es chömi au scho gli.
Gäll Chlaus, ich bin es Liebs gsi.

 

Samichlaus, ech be so froh,
dass Du hött zu mer besch cho
Du weisch, ech tue gärn Nössli ässe
Hesch mis Säckli ned vergässe?

 

Eseli, Eseli hopsassa
Zieh am Chlaus de Schlitte nah
Chumm im Trapp durs Dörfli ii
Mit em liebe Chlaus debii

 

Lueg Samichlaus, ech be no chli,
und gar mängisch au e chli e Bösi (e Böse) gsi.
Aber weisch, ech cha au ganz e Liebi (e Liebe) si.
Drum gäll, chonnsch weder mol verbie.

 

Samichlaus du besch en Guete,
gäll ich bruche gwöss kei Ruete.
Läär lieber hött i eusem Huus
de allergröschti Chlaussack uus.

ab 4 – 5 Jahren:

Ech ghöre öppis lüte
was chönnt ächt das sii?
Ich stoh ganz stell und warte,
de Samichlaus chunnt Türe ie.
Au wenn ich ned immer lieb bi gsi
Samichlaus, das isch verbii.
Vo jetz a will ech’s besser mache,
ned immer striete, zwängele, krache.
Zum Schluss gib ich dir d Hand
und du gosch wiiter vo Land zu Land.
Viel z schnell goht en so’ne Tag verbii,
zrogg bliebt no lang en wunderbare Schii.

 

Es Liechtli brönnt im Tannewald,
was sett au das bedüüte?
Chond ächt de Samichlaus scho bald?
ech ghör es Glöggli lüüte.

Es esch de Chlaus mit secherem Schritt,
chömed, lueged gschwend!
Er treit en Sack vol Nössli mit,
für alli liebe Chend.

So, ich hoffe es ist für ihr Kind auch ein Samichlaus Spruch dabei. Kennen sie noch ein tolles Samichlaus Sprüchli oder Versli? Ich freue mich auf ihren Kommentar.

Samichlaus Versli und Sprüchli
5 (100%) 8 votes

Teilen erwünscht...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.